środa, 14 października 2009

Makaron z krewetkami



Nie lubie zaniedbywac niczego, a juz zwlaszcza BLOGa!! A tu prosze zniknelam i zostawilam wielka pustke na mojej stronie. Dzieki Kamie i Promyczkowi postanowilam wrocic tutaj ... i kontynuowac pisanie. WIELKIE DZIEKI DZIEWCZYNY ZA WSPARCIE!!


 MAKARON Z KREWETKAMI

Potrzebujemy:
Makaron
Krewetki
Czosnek
Oliwa
Imbir
Por
Cebula
Pieprz, Sól
Na patelni rozgrzwamy oliwe z oliwek razem z czosnkiem i dodajemy krewetki. Smazymy!
Kiedy zobaczymy, ze krewetki zmienia kolor dajemy por i cebule. Wszystko razem dusimy (ogien powinien byc sredni) Jak wszyskie skladniki sie pieknie polacza dodajemy Imbir oraz pryprawy, Mieszamy i dodajemy al dente Makron!! Very easy- Very Good ;-)

3 komentarze:

I.nna pisze...

Fajnie Cię znów widzieć.
A abonament medyczny fajna rzecz, choć lepiej, żeby nie był Ci potrzebny ;)

Lawenda pisze...

Jak miło, że wróciłaś, Paulo. Już myślałam, że zniknęłaś na dobre. Pewnie zauważyłaś, że Madzia nas opuściła... Mam nadzieję, że prędko nas nie opuścisz. Buziaczki.

Paulina pisze...

I.nna abonament medyczny to fajna rzecz, wreszcie zadbam o swoje zdrowie ;)

Kamilko, wiem ;( Ale wierze, ze Magdzia wroci do NAS!!!