niedziela, 18 października 2009

Live life comfortably



Dzisiaj kupilam sobie buty!! Juz na nie polowalam w ubieglym roku, ale niestety nie bylo mojego rozmiaru, a gdy w jednym sklepie znalazlam swoj rozmiar to cena "sciela mnie z nog". Zalowalam, ze nie kupilam ich w UK, bo mozna je bylo dostac na kazdym kroku... A tutaj niespodzianka...otworzyli jeden z angielskich outletow na Slasku i gdy tylko je zobaczylam to wiedzialam, ze beda moje. Mam nadzieje, ze beda cieple bo jestem zmarzluchem!!

4 komentarze:

Promyczek pisze...

Paula bardzo ciekawe te butki już je widziałam w sklepach, na pewno bardzo cieplutkie na zimę :-)

Paulina pisze...

No mam nadzieje Promyczku ;0) bo strasznie mi sie podobaja!!bede je nosic do wszystkiego!!

Promyczek pisze...

Fajowe są takie inne od wszystkich :-)

Kama pisze...

Mam nadzieję, że będą się dobrze nosiły, Paulinko. Pozdrawiam