piątek, 13 czerwca 2014

Praga

                      Wiele razy słyszałam od ludzi dużo pozytywnych opinii o Pradze.
 W Pradze nie byłam jeszcze, nigdy też nie stawiałam na liście moich miast europejskich, które chciałabym zwiedzić. Jadąc do Polski samochodem, postanowiliśmy zatrzymać się w Pradze...


Nasz wyjazd był bardzo spontaniczny. Bez rezerwacji noclegu w Pradze!
Weszliśmy do pierwszego lepszego hotelu, akurat był to Hotel IBIS za 89 euro ze śniadaniem!
15 minut spacerkiem do centrum miasta.
Zostaliśmy....
Pogoda była w kratkę, raz słońce świeciło, później deszcz padał...













Zdecydowaliśmy się na atrakcję turystyczną
zwiedzania Pragi małym pociągiem :)
To chyba najlepsza opcja gdy jest się krótko w mieście
i chce się jak najwięcej zobaczyć!

















Praga jest uważana za jedno z najbardziej atrakcyjnych miast Europy, z tego względu corocznie odwiedzają ją liczne rzesze turystów.
Centum Pragi bardzo mi się spodobało, natomiast im dalej idąc od centrum
tym mniej mi się już Praga podobała...
Duże rozczarowanie gdy w centrum miasta poszliśmy na obiad.
Następnym razem będę w internecie szukać recenzji dobrych restauracji!


To były najgorsze knedliky jakie jadłam!
Niestety nic na tym talerzu nie było świeże ble ble!
Nieprofesjonalna obsługa!

Dlatego jeśli ktoś z Was będzie w Pradze i lubi sushi to POLECAM z czystym sumieniem
Planet Sushi, Praha


Zaraz obok znajduje się
Bar/restauracja, w której jest miła obsługa :)









3 komentarze:

Mariola pisze...

swietne miejsce na wycieczke! :)
zapraszamy w wolnej chwili :)

Unknown pisze...

Chcemy się wybrać z Piotrkiem do Czech jeszcze w tym roku. Ot, taki weekendowy wypad. W tym czasie Mają zajmie się babcia. Nie wiem tylko, czy uda nam się zobaczyć Pragę.

Paulina pisze...

EM dziękuję za odwiedziny, postaram się częściej odwiedzać.

Kama, mam nadzieję, że uda wam się spędzić piękny romantyczny weekend :)