niedziela, 24 listopada 2013

STRIPLAC zestaw Alessandro




Striplac to moje najnowsze odkrycie kosmetyczne! Nie jestem zwolenniczką żadnych żeli, niestety malowanie paznokci sprawia mi najwięcej problemów! Nie jest ważne jaki lakier stosuję, podczas gotowania, sprzątania lakier schodził wcześniej czy później .

W Szwajcarii kosmetyczka poleciła mi STRIPLAC, nie niszczy paznokci tak jak żel czy  nawet manicure hybrydowy!

Striplac zostaje na paznokciach do 10 dni i nie potrzeba go usuwać u kosmetyczki czy zmywać zmywaczem do paznokci, sam się odklei. Jestem bardzo ciekawa czy ten zakup to strzał w dziesiątkę! Kupiłam go z myślą o stopach, tak aby zawsze wyglądały na zadbane i pięknie wymalowane! Na pewno przy dłuższym zastosowaniu napiszę recenzję!

Jestem ciekawa czy ktoś z was słyszał o tym zestawie?

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

sprawdził się zestaw striplac? :)

Paulina pisze...

Striplac jest ok, choć nie jest idealny jak dla mnie. Po pierwsze potrafi sam się odkleić np po 2 dniach... To raczej jest denerwujące! Myslę ze zrobie osobny post!