poniedziałek, 29 lipca 2013

Keratyna po 2 m-cach!


Jestem już 2 miesiące po zabiegu keratynowym . Dzisiaj  mogę o tym zabiegu napisać więcej...

Zabieg polega na wprasowaniu keratyny we włosy, która wypełnia wszelkie ubytki keratynowe we włosach, dzięki czemu włos staje się gładki,
a wlosy się nie puszą! i są proste!

Zabieg wykonywałam w PL w jednym z krakowskich bardzo dobrych salonów fryzjerskich, trzymałam się zasady nie mycia włosów przez 3 dni, zakupiłam odpowiednie kosmetyki o łącznej wartości 200 zł do pielęgnacji włosów po zabiegu keratyną,

Po 2 miesiącach stosowania widzę plusy i minusy tego zabiegu....

Zacznę od tego, że moje włosy są farbowane, bardzo zniszczone rozjaśnianiem, prostowaniem, kręceniem, suszeniem suszarką, włosy mam pierzaste i puszące się. Gdy jest wilgoć na zewnątrz to mogę włosy prostować najlepszą prostownicą a i tak po wyjściu na zewnątrz będę miała niespodziankę na głowie.

Na plus:
Keratyna świetnie sobie radzi z takim typem włosów! Miałam wrażenie, że włosy są bardziej lśniące, wyglądają na zdrowsze, przy brzydkiej pogodzie nie puszyły mi się w każdą stronę świata!

Na minus:
Jest to zabieg bardzo drogi, musiałam używać tych samych kosmetyków przeznaczonych do keratyny, ratunkiem są jeszcze szampony dla dzieci! Czasem swędziała mnie skóra głowy po umyciu, po 2 dniach po umyciu moje włosy wyglądały "nieświeżo"!
Dla tych którym wydaje się, że po umyciu włosy będą takie jak po wyjściu od fryzjera muszę szczerze przyznać, że tak nie jest!
Włosy owszem są proste, ale żeby  tak dealnie były wyprostowane to należy użyć jednak prostownicy....Włosy są TYLKO wygładzone!

Niemniej jednak, ja z zabiegu jestem zadowolona.... Nadaje się on właśnie do takiego typu włosów jak moje!  Na zdjęciu możecie ocenić i zobaczyć różnicę....

Jest tylko jedno ALE!
zabieg do bezpiecznych ponoć nie należy hmm
poczytajcie same:
artykuł klik klik

Nie ukrywam, używałam prostownicy, bo lubię takie idealnie wyprostowane włosy, a mój kolor włosów nabrał blasku dzięki keratynie (oba zdjęcia to ten sam kolor, długo ich teraz nie farbowałam)

A co wy myślicie o keratynie?




A tutaj znalazłam w necie kolejny link  klik
No cóż nie wszystko jest zdrowe!

Brak komentarzy: