środa, 20 marca 2013

MAC, Estee Lauder, Collistar

Uwielbiam kosmetyki jak każda kobieta ale nie rozumiem dziewczyn które w swojej kosmetyczce maja tysiące kosmetyków... z czego połowa nadaje się do wyrzucenia!
Nie lubię wyrzucać rzeczy a tym bardziej kosmetyków dlatego staram się zawsze kupować mniej i rozsądniej ale porządnie....
właściwie kosmetyki które używamy możemy stosować 6M,12M,albo 24M więc w mojej kosmetyczce króluje porządek!

TWARZ:

Jestem wierna płynom micelarnym Bioderma Sensibio H2O tutaj być może na rynku są jeszcze lepsze płyny do zmywania makijażu, ja jestem od lat kupuję Biodermę bo mnie nie uczula, pozostawia świetne uczucie świeżości, jest dobry więc po co zmieniać!


Jak nie mogę dostać Biodermy to kupuję zarówno Collistar, z którego również byłam zadowolona!
tutaj


U mnie się nie sprawdziły płyny micelarne z Vichy, La Roche Posay....

Moja baza pod makijaż z MACa... Nie potrzeba jej wiele aby rozsmarować całą twarz, świetnie wygładza twarz... tutaj

 Długotrwały korektor w płynie jedyny minus to dozowanie...czasem wyciskam za dużo produktu i muszę go wycierać wacikiem, niemniej jednak jest przez to higieniczne 



Puder  który uważam za najlepszy!!! Estee Lauder Double Wear...dużo moich koleżanek widząc mój puder postanowiło go również  kupić i są bardzo zadowolone!


Róż do policzków z Maca, który ożywia moją twarz

Tusz do rzęs z Collistar... świetnie wydłuża rzęsy ,pięknie je rozdziela i absolutnie ich nie skleja...




Brak komentarzy: